Frakt og retur
1. PRISER OG BETALING
Alle prisene i nettbutikken er oppgitt i NOK og er inkl mva.
Hos oss kan du betale både med faktura og kort via Klarna Checkout eller du kan velge å betale med Vipps. Raskt, trygt og enkelt.
Betingelser for betalingsutsettelse av faktura finner du i kassen.
2. FRAKT
Vi har fri frakt på alle ordre over 1000,- NOK.
De fleste ordrer er på vei til deg innen 3-12 virkedager dager fra bestilling.
Du har mulighet for å velge en annen leveringsadresse enn din private adresse.
Sjekk alltid varene når du mottar dem. Dersom varene er skadet under transport skal dette meldes inn til utleveringstedet samme dag som varen mottas.
Pakker som mot formodning ikke hentes og dermed kommer i retur til oss vil bli trukket for kostnadene dette medfører. Inntil kr 500,-.
3. RETUR
Du har alltid 14 dager full returrett på ordinære varer når du handler hos oss. Det er lov å ombestemme seg.
Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen. Ta alltid vare på orginalemballasjen til du har bestemt deg for å beholde produktet.
Angreretten gjelder ikke avtaler om levering av varer som er på salg, som er fremstilt etter forbrukerens spesifikasjoner, eller som har fått et tydelig personlig preg (jf. Angrerettloven § 22). Hver enkelt produkt som blir gitt et tydelig personlig preg er unik og spesialtrykkes/ graveres med avtalt tekst, produktet/ produktene kan ikke avbestilles etter at betalingen er fullført i nettbutikken og kan heller ikke byttes eller returneres etter levering.
Hvis du vil angre kjøpet ditt står du selv for fraktkostnaden. Fyll ut vedlagte angrerettskjema og send pakken til:
Adresse:
Så stor
Modumveien 44
3410 Sylling
4. REKLAMASJON
Husk alltid å åpne pakken og kontrollere innholdet du har mottatt, og du må gi oss en tilbakemelding senest 5 dager etter mottat pakke dersom det foreligger feil eller mangler.
Er varene dine ødelagte? Vær vennlig å ta et bilde og send oss en mail, så hjelper vi deg.
Dette betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjon.
Det skal reklameres innen rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen ved varen. Senest 5 dager etter du har mottatt pakken.
Vi refunderer rimelige fraktomkostninger som du måtte ha i forbindelse med returneringen av varen, når reklamasjonen er berettiget.
Når du ønsker å reklamere på et produkt, kontakt oss alltid på mail før du sender varen.
Dersom det gjelder transportskade gjelder fristen i punkt 2. Skaden skal meldes inn samme dag som varene mottas.
5. KUNDESERVICE
Adresse:
Så Stor AS
Holtnes Brygge 16
3484 Holmsbu
Epost:
post@saastor.no
Tlf:
465 44 809